Nails nail nails..

Ni kanske har hört mitt ältande om naglar. När Miss J läste tidigare inlägg om naglar länkade hon mig denna video ( visste inte hur man infogade video då but i do now ). Jag har alltid varit nöjd hos Tattys naglar men Inte efter sista besöket. Jag är inte den typen som klagar men jag insåg att man var tvungen att klaga då man pröjsat 950 kr för det. Ringde henne dagen efter och förklarade situationen. Hon insåg att det var miss förståd så nästa besök kommer bli lite mildare mot plånkan.

Missförstånd är precis var det är när man fixar naglarna i USA och man förstår inte vad thai-kvinnorna säger.
Man går dit för en sak och kommer hem med helt annat än tänkt.

Kolla in den videon ( orka titta på hela för den är så nära sanningen man kan komma ha ha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0